چطوری تب بچه‌م‌ کنترل کنم؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

چرا تب داره؟

حمام کن
خیلی خوبه

توی اب ولرم یه کم نمک بریز بعد حوله رو باهاش خیس کن بزار زیر گلو و زبر بغلش تبش میاد پایبن

پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان هما و رهام مامان هما و رهام ۵ ماهگی
مامان هلنا خاتون مامان هلنا خاتون ۴ ماهگی