خدایا من ماه آخر و نمیییکشم🥲

۸ پاسخ

منم خیلی وقته دیگه نمیکشمش🤦🏻‍♀️
چندوقتم هست به شدت حساس شدم و همش گریه میکنم
واقعا حالم بده از این وضعیت👩‍🦯

کاش من هنوز باردار بودم😭

من سه شنبه زایمانمه و نمیگذره

منم😞😞😞😞

واییییییییییی کاشکی منم برسونم به این هفته ها. کاشکی زود زایمان نکنم سختی هاشو تحمل میکنم

منم 🥲

خوش بحالت هفته ۳۵🤕

من امروز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی