۲ پاسخ

طبیعیه
منم گاهی یهویی زیاد میاد

منم اینجورم بازم به دکترت بگو همیشه به من میگه طبیعیه منتها بدون بو ورنگ و خارش باشه

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ودوم بارداری