الو میتونن بخورن

۴ پاسخ

اره میتونن. بخصوص وقتی ببوسته

اره عزیزم، کم بده، که شکمشون شل نشه

ندی بهتره اخه اسهال میکنه

میگن از ۸ ماهگی اره

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۵ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی