دما چند درجه تب حساب میاد

۸ پاسخ

۳۷ و نیم به بالا

37.5 که میگن برای ادم بزرگاست برای زیر 6 ماه دمای زیر بغل بالای 37.2 تبه
پیشونی هم بالای 37.4

تب به حساب میاد۳۷ بیشترش خطر تشنج هس

من ۳۷ برسه تب حساب میکنم ۳۷.۵ به بالا دارو میدم

۳۷/۵به بالا

پسرم حس میکنم داغه دیدم بدنش دماش ۳۷شده

بالا ۳۷

۳۸ به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی