درجه تب سنج باید چند باشه ک تب حساب نشه

۲ پاسخ

ببین دختر من چون همیشه دمای بدنش رو 35 و 36 بود موقع واکسن 37 که میرفت من تب حساب میکردم و شروع میکردم پاشویه کردن و دستمال نم دار میذاشتم رو پیشونیش

۳۷/۵ به بالا تقریبا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی