۱۴ هفته و ۵ روز خوبه برا سونو جنسیت؟

۱۳ پاسخ

زوده ممکنه نتونه تشخیص بده اونوقت تو ذوقت بخوره عزیزم

نه نرو الکی
سونو زیادی ضرر داره همون آنومالی برو
چشم بهم بزنی نوبتت شده

من موندم همون انومالی برم انقد که همسرم با قطعیت تمام میگه پسره دیگه نیاز نمیبینم برم سونو😅😂

من ۱۳ هفته رفتم

زوده نرو من 15 هفته رفتم باز نشد

من ۱۵ هفته رفتم جنسیتو گفت

بله عزیزم خوبه . من فردا میخوام برم

من ۱۵ هفته رفتم

ن خیلی زوده . همون انومالی برو

۱۶ هفته برو

اره من ۱۴ هفته ۱ روز رفتم

16هفته ب بعد بری بهتره

ن زوده

سوال های مرتبط

مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری