۴ پاسخ

سلام ببخشید من هشت روزتغیر در پریود دارم بی بی چک زدم دوسه بار فقط یه خط کم رنگ نشون میده سه روز پیشم بتا دادم 14.2گفت بتا خیلی پایینه باید تکرار کنی میشه رهنمای کنید

سلام عزیزم صبحت بخیردخترمنم یه مدت میگم قفسه سینه ام ودلم دردمیکنه باقلبم بردمش دکترگفت ویروس گوارشی گرفته بردم سونوگرافی عفونت روده و معده گرفته بود

شاید یوقت معدش باشه
بلادورباشه ازش الهی 🙏🙏

اگه جسمی سالمه ببرش روانشناس تا مثه دخترمن کار دستتون نداده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۶ سالگی
سلام
من خدا خواسته دوباره باردار شدم.شکر میکنم برا اینکه منو دوباره لایق مادر شدن دونسته.
ولی من همش نگرانم
دلیلشم اینه من برادر شوهرم سندروم داره سر بارداری اولم تا وقتی پسرمو دادن بغلم من همش ترس داشتم با اینکه تو غربالگری اینا اصلا نزده بود مشکلی داره ولی خب من ترس داشتم بماند ۹ ماه علاوه بر سختی دوران بارداری استرس با من چکار کرد.
الانم دوباره همینجور شدم تو هفته ۷ هستم.
سر پسرم سلفری ندادم یعنی اصلا نمیدونستم همچین چیزی اصلا وجود داره دکتر هم بهم چیزی نگفت.
برا این میخام این آزمایش قبل آن تی بدم
پسرم خیلی خوشحاله همش میگه نی نی کی میاد حقیقت میترسم
نمیدونم حال منو درک میکنید یا نه ولی دست خودم نیست از ساعت ۴ بیدارم همش فکرو خیال میکنم این ترس ولم نمیکنه.
به خانواده هامون هم نگفتم باردارم میخام وقتی از آزمایش سلفری مطمئن شدم بعد بگم بهشون.
کسی بوده شرایطی مثل من داشته باشه ؟
ازتون میخام برا سلامتی نی نی تو شکمم دعا کنید🙏
مادر شدن خیلی سختی داره هر چند سلامتی بچه هاتو ببینی آدم همه سختی هاشو فراموش میکنه
از خدا میخام قسمت هر کی که بچه میخاد بشه