سلام صبح بخیر،آنتی هیستامین برای آبریزش میتونم بخورم؟؟

۳ پاسخ

ممنونم.

نخور عزیزم ،عناب بزن سرسنجاق قفلی بگیر روی گاز یه پارچه بنداز سرت با بینی بوکن خیلی خوبه

بهتره سرخود نخوری

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی