مامانا دخترم اسهاله چه دارویی بهش بدم خوب شه؟

۳ پاسخ

موز نارس باید باشه یه کم خیلی رسیده باشه ملین میشه

قطره پدی لاکت عالیه هر ۱۲ ساعت

پودر کیدی لاکت
کته ماست موز اینا خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤍 مامان آرسام 🤍 ۱۷ ماهگی
مامان باقلوا💙 مامان باقلوا💙 ۲ سالگی
مامان برسام👼🏻 مامان برسام👼🏻 ۱۷ ماهگی