خانما بچم اسهال چه دارویی بدم بهش

۳ پاسخ

سلام خوب اول باید علت اسهال مشخص بشه که از چی اینجوری شده ممکن ویروس ،عفونت و... باید دکتر تجویز کنه

شربت پدی لاک هر ۱۲ ساعت ۱ سی‌سی
شربت زینک هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی‌سی

شربت زینک اسهال و قطع میکنه

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری