۳ پاسخ

من ک یبار رفتم برای ایودی.. دکتر دیگه ای گفته بود رحمت سقفش کوتاهع نمیشه ایودی بزاری ولی یگانه نیکدل گذاشت بهشم گفتم دکتر اینجوری گفتع بوده هفته بعد رفتم ببینه سرجاشه گفت اومده پایین باید برداریم سقف رحمت کوتاهه😅بنظرم خوب نیس

من داروهامو زیرنظر ایشونم به نظرم که درمان داروییش خیلی خوبه. ولی برای دکترم بهناز سادات افتخارزاده ام که بیاد بیمارستان بالاسرم

اره ماما هستش من یبار بعد زایمانم عفونت شدید داشتم رفتم
خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری