خانمای مشهدی دکتر سمیه بلندی شنیدین چطوره کارش؟

۲ پاسخ

عزیزم من کارمند بیمارستان بودم مراجعه از سمت ایشون برای بیماری های تخصصی بسیار زیاد بود و نشون دهنده این بود که ایشون دکتر خوبی هستند اما به پیشنهاد من دکتر داورپناه هم درنظر داشته باشید که درجه یکن

عالی عزیزم من رفتم برای درمان زخم دهانه رحم و با سابقه تنبلی تخمدان شدید
و باردار شدم ماه دوم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری