۷ پاسخ

من ك ٢٤ ساعته اول بارداري تا الان توگوشيم🤭

منم اینطوریم روزا هم که اصلانمیگذره

من دائم دستمه

من که همش دستمه فقط وقت خواب میذارم حالت پرواز

من سعی میکنم گوشیم ب شکمم زیاد نزدیک نباشه شبا گوشی بالای سرم نمیزارم ولی در کل در طول روز حوصلم سر میره با گوشی بازی میکنم ک حواسم پرت بشه

منم همينم
شبا از دسترس خارج كن گوشيتو

ضررش از نظر علمی ثابت نشده فقط میگن وای فای و تماس طولانی مدت مضره
ولی باز سعی کن کمتر بگیری دستت

سوال های مرتبط