بچها آبغوره روی سالاد مضر هست؟

۷ پاسخ

منک تا الان خوردم خداروشکر مشکلی نبوده

آبغوره قاعده آوره.اما زیادش.
یه کم توی سالاد که اشکال نداره.کلا همه چیز به اندازه اشکال نداره بخوری.زیادیش بده

آبغوره قاعده آوره سعی کنید زیاد نخورید

واس سوزش معده وقاعده آوره...زیاده روی نباید کرد

من توسالاد میخورم با آب قاطی شده باشه..واینکه سعی میکن مبیشتر موادشو بخورم تا ابغوره

فکر نکنم من کلی سالادشیرازی با آبغوره خوردم🥴

کی گفته؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته بیست‌وسوم بارداری