۵ پاسخ

منم خیلی خوردم انشاالله که ضرر نداشته باشه

ضرر نداره اما زیادش باعث سوزش معده میشه

من انقدر ابعوره خوردم

بخاطر ترشی زیاد هست سوزش معدت

منم خیلی میخورم. فک نمیکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری