۷ پاسخ

وای منم گفته ۶و۷🥲🥲🥲

عزیزم ازمایشت چی شد ؟

خیالت راحت مثبتی ایشالا کی اماده میشه جواب ازمایش

منم رفتم ازمایش عصر جوابش میاد😍ایشالله جفتمون مثبت باشی

چند روز تاخیر داری

خودتو به یه چیز مشغول کن مثلا فیلمی ببین، کتابی بخون، خونه‌ی کسی برو. اگر حامله باشی این استرس اصلا برات خوب نیست

بی بی چک نزدی؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی