با چی اب میدین به بچه هاتون؟؟

۱۱ پاسخ

دکتر به من‌ گفت اصلا با شیشه نده با لیوان بده منم با لیوان میدم

بیشتر با شیشه شیر

گاهی با شیشه گاهی با لیوان

قاشق😅
هیچ جوری نمیخوره

شیشه شیر

با شیشه شیر

شیشه شیر

شیشه

لیوان

اوایل با قطره چکان الان با لیوان خودش

شیشه شیر

سوال های مرتبط

مامان بَشه👼🏻 مامان بَشه👼🏻 ۵ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی
مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی