خانوما به بچه هاتون آب قند میدین؟؟

۱۱ پاسخ

نه اصلا خاصیتی نداره

نه اصلا حتی الان ک غذا خور شده به هیچ عنوان تو غذاش شکر و نبات نمیریزم

نه اصلا

ن ...

نه گلم

اصلا.

فقط آب خالی بده روزی چندتا قطره چکون

ن اصلا

نننن
چرا باید دادد

ن عزززیزم

نه والا
آخه خاصیتی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۱۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان کارن♥️🐣 مامان کارن♥️🐣 ۱ سالگی
مامان بایار مامان بایار ۱۵ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی
مامان دلوین خانوم😋 مامان دلوین خانوم😋 ۱۲ ماهگی