۴ پاسخ

درسته همینه

اره نان هم خوبه وزن دهیش خوبه ولی خیلیا میگن یبوس میاره

وزن دهیش خوبه
اخه وزن پسرم کمه
بیومل خوب نبود

اره من از اول ب پسرم نان اپتی پرو دادم

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی