۳ پاسخ

نان من راضیم وزنش نرمال

برا بچه من وزن دهیش معمولیه و تپل نمیکنه

من میدم ولی وزن دهیش واسه نینی ما زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی