بنظرتون جنسیت چیه جت فدای ضربان قلب184

تصویر
۵ پاسخ

منم ضرربان قلب دخترررمم ۱۸۰ بود

الان برای جنسیت واقعا زوده عزیزم

باضربان قلب نمیشه گفت جنسیت چیه

عه پیش فریبا رفتی
فریبا تعیین جنسیتش خیلی دقیق و عالیه،چهارده هفته برو پیشش بهت میگه

اکثرا میگن ضربان بالا دختره .
ولی تا اونجا که من دیدم کلا ضربان بالا پسر بوده اینجا

سوال های مرتبط

مامان آقا ویهان🩵💙 مامان آقا ویهان🩵💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه من👼🩵 مامان معجزه من👼🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا👶🍓 مامان آریا👶🍓 هفته دهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری