خانما چند روزه شکمم کار می‌کنه عیب ندارع؟

۶ پاسخ

سلامم خانم هاا لطفاااا جواب بدین سونو انتی دادم وجوابش یکم بیشتر از دونیم بود کسی بوده وبچش سالم بود؟؟؟؟خیلی نگرانم جواب بدین

اینم سوال داره دختر😂😂
معمولا باید بگی شکمم کار نمیکنه عیب نداره؟

مگه قبلا کار نمیکرده🙄😂

🤣🤣🤣🤣به‌چه وضعی افتادسم که روتین زندگیمون برامون عجیبه

یعنی اسهالی؟

منظورت اسهال داری ؟اشکال نداره اگه شدید نیست و اذیت نمیشی.

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری