مامانا اگه ی شب آسپرین نخورییم عیب ندارع!!؟

۳ پاسخ

من دو شب نداشتم بخورم پاهام ورم کرده از دیشب دوباره میخورم امروز یکم ورمم کم شد یشب نخوری چیزی نمیشه

یه شب اشکال نداره

نه ولی چندشب نشه من نزدیک یکهفته نخوردم پاهام وررررم کرده شدید....

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری