مامانا قرص آسپرین برای جنین ضرر ندارع کسی میخورع؟

۱۱ پاسخ

نه عزیزم برای خون رسانی به جنین هست منم میخورم

من سر دوتا بارداری هام میخوردم موردی نداره

ن گلم خیلیم خوبه من هم آمپول میزنم هم آسپرین میخورم

من از بعد انتی میخورم برای خونرسانی به جنینه

نه عزیزم دکتربه من داده شبی ۲تاهم به خاطر غلظت خون هم خون رسانی به جنین ضعیف بود

من‌ک‌شبی یکی‌میخورم‌برا خون رسانی ب جنینه

من میخورم برای خونرسانی به بچه امروز دستم یه خراش کوچیک بریدم اصلا خونم بند نمی اومد هی و مثل اب شده خونم

اگر دکتر نوشته حتما بخور بچه منو آسپرین نجات داد خون بهش نمی‌رسید دکتر آسپرین داد خون‌رسانی اوکی شد

نه من میخورم
برای خون رسانی بهتر به جنینه
البته خودسر نباید مصرف شه و اگه نیاز باشه خود دکترت برات تجویز میکنه

خیلیا میخورن برای غلظت خونه

دکتر بمن داده عزیزم روزی یکی میخورم برای خونرسانی به جنین

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نلین_آراد مامان نلین_آراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته بیستم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری