۱۶ پاسخ

خون‌رسانی بهتر به جنین

برای خونرسانی و جلوگیری از سقط

همه مصرف میکنن هرکسی به یک دلیل ولی درکل یه هم میدن چون خونرسانی میکن به جفت

برای خون‌رسانی بیشتر به جنین ......

سلام دکتر اسمعیلی چقدر برای سزارین میگیرن

اگه لازم باشه دکتر برات مینویسه

من ک نداده بم ونخوردم تاحالاواجبه؟

من دکتر سونو گفت یه کم خون رسانی بهشون کمه به دکترت بگو آسپرین بهت میگه بخوری
خوردم سونو بعدی که پرسیدم گفت خونرسانی هم خوبه

غلظت خون

بخاطر دیابتم

ازده نفر۹تاش دارمصرف میکنه

ازبس سقط زیاد شدبه علت لخته شدن خون به همه میدن حتی کاری به سن هم ندار

واسه خونرسانی بهتر
تو سونو داپلر معلوم شد ک باید بخورم ب صلاح دکترم🫠

چون دوتاسقط داشتم

آسپرین برا رقیق شدن خون و بر طرفی غلیظی خون هس

مگ میخوری

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد