سلام قرص آسپرین رو همتون میخورید پس دکتر من چیزی نگفت چرا

۳ پاسخ

آره من روزی یدونه میخورم

به منم نداده

خانما عکس سونو ان تی جنین یعنی دنیا بیاد همون شکلیه؟

سوال های مرتبط

مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری