مامانا قرص آسپرین برا چیه ؟چ تایمی می‌خورید

۱۰ پاسخ

خون‌رسانی به بچه ، عصر میخورم

خونرسانی جنین میگن بد شام خوبه

خون رسانی بهتر به جنین
فک کنم خونو رقیق میکنه

برای خون‌رسانی بهتر به جنین..‌من شبا میخورم

من غروب میخورم ساعت ۵یا۶

ب من گفت عصرها بخور

قسمت اینجاس شما سوال پرسیدی من یادم افتاد اسپرینم و نخوردم رفتم خوردم😁💗

برای خون رسانی به جنین ....من شبها میخورم

من شبی دوتا پشت سرهم قبل خواب میخورم ... برای خون رسانی بچس.. و همینطور یکی از فوایدش اینه که وزن مادر حد معمول بمونه و بالاتر نره

سقط داشتی قبلا بخاطر اونه الان من میخورم شبا ی دونه

سوال های مرتبط

مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری