عزیزان آسپرین چ تایمی میخورید؟

۸ پاسخ

شبا یساعت قبل خواب

آخرشب

بعد شام

بعد ناهار

اسپرین برای چیه ؟ چرا میخورید ؟

من عصر میخورم
چون گفت یه جور بخور ک نخوای بعدش بخوابی

من بعداز نهار میخورم بیشتر بعدازظهر

۸ شب گلم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان نی نی خانم💓 مامان نی نی خانم💓 هفته بیست‌ودوم بارداری