خانوما که آسپرین میخورید روزی چند تا می‌خورید
شب چه ساعتی میخورید؟

۱۷ پاسخ

شبی یک عدد

من بعد صبونه یدونه

شبی یکی

شبی دوتا ساعت۱۰

بعد ناهار یک عدد

شب میخورم ۲تا

شما غلظت خون داشتی که آسپرین میخوری؟؟

بعد شام یکی

بعد شام یکی

من ی دونه بعد صبحونه

ی ساعت بعد شام یکی

ساعت ۹ شب بعد شام ۲ تا با هم

بعد از ناهار یدونه

بعد شام یدونه

منم عصر ساعت ۵ ی دونه میخورم

یکی صبح یکی شب
ساعت ده

عصر ساعت ۵ یه دونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی