خانما شما امپول انوکپارین میزنید قرص اسپرین هم میخورید؟

۳ پاسخ

اره

بله منم دوتاش استفاده میکنم

بله من جفتشون استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی