۱۰ پاسخ

این عکسش هم از جلو هم از پشت

تصویر

بله اسپرین مصرف میکنم همم انوکسا میزنم

نمیدونم والا به من که دکترم نداده قرص آ ای آ رو ولی از خانم های باردار شنیدم میگن به این خاطر قرص بهمون داده

اوکی😘😘

من نمیخورم دکتر نداده به من

اره عزیزم من از ۱۸ هفته دارم میخورم

بله
ولی شما برای چی استفاده میکنید؟

آسپرین برای چی میدن؟

بله از ۱۷ هفته دارم میخورم

بلههه

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی