اونای که قرص اسپرین میخورید ازچه هفته شروع کردید

۱۶ پاسخ

هفته ۸ عزیزم

از اول

من ازقبل بارداری

بستگی داره برای چی دکتر تجویز کنه. منم بخاطر یکی از شریانها از ۱۳هفته

من از ۸هفته دارم میخورم

من از پنج هفته

تروخدا تاپیک قبلیمو جواب بدین😭

من پنج

از ۱۶هفته شبی دوتا

از ۱۶ هفته

۱۴ هفته

از مثبت شدن

سر پسر اولم از ۱۳ هفته چون توی ان تی فشار یکی از شریان ها بالا بود‌

من از ۸ هفته خوردم

از ۱۸ هفته که توی سونو آنومالی فشار یکی از شریان ها بالا بود‌‌.

از ۱۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی