سلام مامانا تب نوزاد چند درجه باشه نرماله؟

۳ پاسخ

دما ی بدن ۳۶تا۳۷ونیم

تا ۳۷/۲ نرماله از اون به بالا میشه تب

۳۶نرماله

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی