مامانا شما پسراتونو چندماهگی ختنه کردید ؟

۱۰ پاسخ

حالا که مد اومده افراد روشن فکر میگن بچه هاتونو ختنه نکنید😂
انشاالله من قبل چهل روزگی میخام ختنه اش کنم 🥹🥲

اولی رو 15 روزه بود دومی رو 40 روزگیش

با چه روشی ختنه بهتره؟

من15روزگی ختنش کردیم

دو ماهگی من دیدیم اکثرا ختنه میکنن

دو یا ۳ روزش بود ک ختنش کردیم که با نافش باهم بیفته و اذیت نشه
چون خیلی کوچیک بود اصلا نه اذیت شد نه گریه کرد

من ۵ ماهگی .داغون شد بچم .زودتر انجام بده نذار دیر تر بشه

من اولی ۴۰روزگی بردم چون زردی طول کشیده داشت دکتر گفت پیرمردش کردی آوردیش😅دومی رو زودتر بردم اذیتش فقط یک شبه بعد دکتر بی حسی میده می ریزی روش ادرار اولی بیاد بهتر میشه

7 روزگی
خود دکتر گفت بهترین زمان 7 الی 10 روزگیه

میگن از 40 روزگی تا 2 ماهگی بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان میران🩵 مامان میران🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری