کسی شیر خشک بیومیل ب کوچلوش میدع خوبه شیرش؟

۲ پاسخ

به دختر من نساخت یبوست گرفت

من ده روزگیه‌ دخترم‌ از‌ بیومیل‌ شروع‌ کردم‌ دو‌ قوطی‌ داده‌ بودم‌ بعدش‌ فهمیدم‌ بهش‌ نمیسازه‌

سوال های مرتبط

مامان 🌹❤️🥰 مامان 🌹❤️🥰 ۱۶ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان رونیکا مامان رونیکا ۱۳ ماهگی
مامان به زیما🫧🤍 مامان به زیما🫧🤍 ۱۳ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۸ ماهگی