۷ پاسخ

یعنی به جای اینکه سرش پایین باشه پاهاش پایینه اگه تا هفته های آخر نچرخه سزارین میکنن

یعنی پاهاش پایینه سرش بالاست و تا آخر همین جوری بمونه سزارین میشی

بریج باشه سزارین میشین

برای زایمان طبیعی باید جنین سفالیک باشه

بریچ یعنی سرش بالاست پاهاش پایین
سفالیک یعنی سرش پایینه پاهاش بالا

اگه توی هفته های اخر بریچ بمونه سزارین میکنن. ولی هنوز میچرخه تا ۳۵،۳۶ هفته هنوز وقت زیاده

من تا 25بریچ بودم از 29هفته سفالیک شدم بچه میچرخه

امکانش هست بچرخه تا آخر

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۱ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Atanaz مامان Atanaz هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد