۷ پاسخ

وای پسرمنم بریچ هستش انقد بد لقد میزنه ک نگو از اول سونو رفتم بریچه خسته نشده اخه مامان جان یه چرخ بزن شاید خوشت اومد 😂🤦

یعنی سرش هرجایی هست به جز پایین رحم

یعنی استاده سرش پیش سینه اما نترس منم بچه اولم اینجوری بود بعد ماه هشتم تو شکمم محکم چرخید دیگه هم بر نکشت

سرپاعه

یعنی سرش بالاس پاهاش پایینه

بریج یعنی سزارین

حالت ایستاده اس یعنی سرش بالا پاهاش پایینه

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نیلماه مامان نیلا و نیلماه ۲ ماهگی
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان Atanaz مامان Atanaz هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۱ ماهگی
مامان بنیامین ودخمل🩷 مامان بنیامین ودخمل🩷 هفته سی‌وششم بارداری