خانوما من ویار سس مایونز دارم خیلی میخورم ضرر نداره؟

۸ پاسخ

ضرر داره

وای منم دلم خاست🥲🥴

میگن توی سس مایونز صنعتی چون پودر و عصاره تخم مرغ استفاده میکنند و تخم مرغ خام نمی‌زنن(فک کنم بخاطر ماندگارش وبحث آزمایشگاهش و...)میشه استفاده کرد ولی شما زیاده روی نکن بجاش ماست پرچرب بخور و کم کم حذفش کن

ای وای🤦‍♀️😂 چه ویاری

نخور چون تخم مرغ خام داره

کم بخور

خیلی ضرر داره سعی کن نخوری

دکتر من گفت ضرر داره حذف کرد واسم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری