ایافلوکستین دربارداری مضراست

۲ پاسخ

منم مصرف میکردم بخاطر میگرن دکتر گفت دیگه نخور

هرررر دارویی بده. مگر دارویی که دکتر زنان تجویز یا تایید کنه.
داروی اعصاب بدون شک خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی وفاطمه مامان علی وفاطمه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان mami مامان mami هفته دهم بارداری
مامان فربد مامان فربد ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان بهاروباران مامان بهاروباران ۲ ماهگی
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وسوم بارداری