خاکشیر دربارداری خوبه؟

۱۳ پاسخ

مگه قراره چندتا پارچ بخوری دختر؟
یه استکان بخور حالا که دلت کشیده

واقعا؟؟من ک شربتشو درست میکنم پارچ پارچ‌میخورم😵‍💫

من شنیدم نباید خورد

توروخدا دعا کنید بچم کاری نشه من خاک برسر نمیدونستم خوردم

وای من استراحت مطلقم نمیدونستم دوستم امد خانه واسم درست کرد دولیوان از ظهر خوردم خدایا طوری نشه

موقع زایمان طبیعی خیلی خوبه باعث نرمی دهانه رحم میشه و همچنین گل مغربی

چند روز مونده ب زایمان خوبه چون دهانه رحم باز میکنه

خاکشیر برای چی میخوای بخوری عزیزم؟

خاکشیر قابض و دهانه رحم باز میکنه

نه معمولا ماه آخر میخورن واسه اینکه دهانه رحم باز شه.زیاد نخور

برای رفع یبوست خوبه فقط اونم با آب ولرم
ولی بهتر تو ماه اول خیلی خیلی کم مصرف کنی
ماه اخرم که میگن باعث شل کردن دهانه رحمه

ن خوب نیس

نه اصلا
دهنه ی رحم رونرم میکنه وباعث زایمان میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین هفته چهلم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری