۳ پاسخ

خوبه من بچه قبلیم بی بی لند گرفتم . بنظرم پستونکای گرون هزینه اضافیه چون پستونک زیاد گم میشه . از طرفی هر چند ماه باید عوض شه

من همه چیزه بچمو مارک بی بی لند گرفتم

ارتودنسی هس

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد