خانوما کسی میتونه این نسخه رو بخونه

تصویر
۱ پاسخ

خیلی واضح نیس . ولی انگار استامینوفن نوشته . پلا رژین دایمیتکون . سفکسیم با دوسه تا دیگه ک واضح نیس

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان ایدین وایهان مامان ایدین وایهان ۱۲ ماهگی
مامان مهرناز مامان مهرناز ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی