مامانا شماهم سردرد دارید؟🤕

۹ پاسخ

من استامینافون ساده و کیسه آبجوش یکم کمکن میکنه

بله من میگرن دارم

آره منم سر درد میگیرم

به شددددددت.از بعد انتی شدتش بیشتر شده‌.با هیچی هم خوب نمیشم🥺🥺🥺

کم بیشتر سرگیجه

اره کاری هم نمیشه کرد

کم کم خوب میشی برا من یکی دوروزه خوب شده

بله از صبح تا همین الان که از دردش خوابم نمیبره

😮‍💨ارع و کاری هم نمیشه کرد من گاهی با چای خرما و خوابیدن تو ی جای تاریک خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری