۵ پاسخ

علائم کم بودن طول سرویکس چیه؟؟

من ان تی ۳۳ بود انومالی ۳۹

بستگی داره نارسایی داشته باشین یا نه من ان تی ۳۸ بود آنومالی ۲۵ شده بود

مال من ان تی ۳۷ بود آنومالی ۳۰ به ماما گفتم گفت تا ۳۰ اوکیه زیر سی نیاز به سرکلاژ داره

مال من ثابت مونده بود

سوال های مرتبط

مامان پناهم🎀🩷 مامان پناهم🎀🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اورهان وسلین🥰 مامان اورهان وسلین🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری