فرنی رو چند دیقه میذارین رو گاز؟؟

۳ پاسخ

همونقدر که یکم قوام بباد باید بزاری

من یک ساعت می‌ذارم
دکترش گفت البته
یا حرارت کم

۱۰دقیقه حدودا

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی