آزمایش گلوکز بارداری رو کی بدم؟

۸ پاسخ

از هفته ۲۴ تا ۲۸ زمانش

مگه دکتر نمیگه؟؟

به من گف ۲۷ هفته برو
۲۶ هفته و ۴ روز رفتم

من دیروز دادم

الان وقتشه همین هفته بده من دیروز ازمایششو دادم

تا ۳۰ هفته وقت داری ولی تایم طلاییش الانه

از الان‌میتونی هفته ی بعد هم‌میتونی

الان وقتشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری