خانوما کسی آمپول پرولوتون زده میدونید قیمتش چند ؟؟؟

۲۰ پاسخ

اگه گیرت نیومد تو برنامه ی TTAC سرچ کن اسمشو میفهمی کجا داره

ایرانی بخر هم ارزونه روبیمه کمتراز۱۰۰میشه هم بهتره

سوال واسه 6ماهه پیشه

دوسال پیش دونه ای پونصدبود اصلام گیر نیومد من بخرم

من پارسال گرفتم دوتاش تو شهر خوردم یکی تو مرکز استان ک خیلی سخت گیرم اومد اونموقع آزادش دونه ای 600 بود

دوماه پیش گرفتم دونه ای ۵۵۰چندروز بعد شد ۶۵۰

عزیزم من برا سرکلاژ دکترم گفت بگیرم ک گشتم پیدا نشد گفتن ک چندین ساله تو بازار نیست بجاش نسخه ایرانیش هست ک اسمش هیدروکسی پرژسترون بود اونو ۴ تا گرفتم شد ۱۳۴ تومن هم دکترم آمپول و تایید کرد هم بیمارستان توهم یکی پرس و جو کن احتمال همینو میتونی بزنی چون اینم ب بالا رفتن سرویکس کمک میکنه

چی هست این آمپول ؟

باتوجه ب تجربه من ازبارداری قبلی
تاثیر ایرانیش از خارجیش بیشتره
من خودمو کشتم ده تا خارجی زدم بازم انقباض داشتم ولی دوتا اخر ایرانی زدم کلا انقباضام رفت
خارجیا تاریخاشونو دست کاری میکنن و معلوم نیس برای کی هست زیر افتاب بوره یا ن

آمپول چی هست

خارجیش گیرنمیاد راحت ایرانیش رو میخرم ارزونه

این چی هس

ایرانیش دکتر بمن فمولایف ۲۵۰ داده. ولی گرون نبود

چهارهفته پیش گرفتم پونصدو پنجاه

من گیرم نیومد ایرانیشو گرفتم
دکتر گفت فرقی نمیکنه

من میزنم متاسفانه نتونستم خارجیشو پیدا کنم نزدیک سی تا داروخانه گشتیم نبود و بین این همه داروخانه هم فقط دوتا داروخانه ایرانیشو داشت مجبور شدم همونو بگیرم☹️ امروزم وقتشه منتظرم بیاد بزنه

من دو هفته پبش گرفتم دونه 1میلیون 100 تومن، که به سختی گیرم اومد

۶۰۰ خریدم

آره من میزنم

نمیدونم🤷‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا کوچولو مامان نیلا کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری