اگه گیرت نیومد تو برنامه ی TTAC سرچ کن اسمشو میفهمی کجا داره
ایرانی بخر هم ارزونه روبیمه کمتراز۱۰۰میشه هم بهتره
سوال واسه 6ماهه پیشه
دوسال پیش دونه ای پونصدبود اصلام گیر نیومد من بخرم
من پارسال گرفتم دوتاش تو شهر خوردم یکی تو مرکز استان ک خیلی سخت گیرم اومد اونموقع آزادش دونه ای 600 بود
دوماه پیش گرفتم دونه ای ۵۵۰چندروز بعد شد ۶۵۰
عزیزم من برا سرکلاژ دکترم گفت بگیرم ک گشتم پیدا نشد گفتن ک چندین ساله تو بازار نیست بجاش نسخه ایرانیش هست ک اسمش هیدروکسی پرژسترون بود اونو ۴ تا گرفتم شد ۱۳۴ تومن هم دکترم آمپول و تایید کرد هم بیمارستان توهم یکی پرس و جو کن احتمال همینو میتونی بزنی چون اینم ب بالا رفتن سرویکس کمک میکنه
چی هست این آمپول ؟
باتوجه ب تجربه من ازبارداری قبلی
تاثیر ایرانیش از خارجیش بیشتره
من خودمو کشتم ده تا خارجی زدم بازم انقباض داشتم ولی دوتا اخر ایرانی زدم کلا انقباضام رفت
خارجیا تاریخاشونو دست کاری میکنن و معلوم نیس برای کی هست زیر افتاب بوره یا ن
آمپول چی هست
خارجیش گیرنمیاد راحت ایرانیش رو میخرم ارزونه
این چی هس
ایرانیش دکتر بمن فمولایف ۲۵۰ داده. ولی گرون نبود
چهارهفته پیش گرفتم پونصدو پنجاه
من گیرم نیومد ایرانیشو گرفتم
دکتر گفت فرقی نمیکنه
من میزنم متاسفانه نتونستم خارجیشو پیدا کنم نزدیک سی تا داروخانه گشتیم نبود و بین این همه داروخانه هم فقط دوتا داروخانه ایرانیشو داشت مجبور شدم همونو بگیرم☹️ امروزم وقتشه منتظرم بیاد بزنه
من دو هفته پبش گرفتم دونه 1میلیون 100 تومن، که به سختی گیرم اومد
۶۰۰ خریدم
آره من میزنم
نمیدونم🤷♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.