۸ پاسخ

من میدم
به شرطی ک ادویه زیاد و فلفل نداشته باشه

دکتر بچه من گفت از ۹ ماهگی غذای سفره بغیر از شکر و نمک و عسل
ولی من هنوز نمیدم و جدا غذا درست میکنم.
این روغنای اشغالی ک ما میخوریم دوستندارم بدم بچم

از الان میشه داد
البته ادویه نزن

من غذای سفره میدم
ولی کم‌نمک و‌ادویه
چون غذای خودشو دوس نداره
با متخصص گوارشم صحبت کردم
گف‌مشکلی نداره

من غذایی که برای خودمون میخوام بپزم همونو به بچم میدم فقط قبل اینکه نمک بزنم یکم برای بچم میگیرم،اینجوری هم غذای مارو میخوره هم سر سفره باما

اگه ادویه فقط زردچوبه و نمک خیلی کم بزنی زعفرانم‌ خیلی کم میتونی بدی ولی و شور و پر ادویه ضرره، ببین خیلیا کلا از غذای سفره شروع میکنن همون شش ماه،‌منم چون خوش خوشش میاد گاهی از غذای خودمون میدم با رعایت شرایط بالا که گفتم

دکتر بچه‌ها من گفت از ۸ ماهگی اما میکس شده

۱ سالگی

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی
مامان شنبلیله 🪴 مامان شنبلیله 🪴 ۱۱ ماهگی
مامان 💙shahan🧿 مامان 💙shahan🧿 ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان رادین جون مامان رادین جون ۱ سالگی