به دوتا پسرام از همون ۶ ۷ ماهگی دادم
دکتر دهترم گفته از یک سالگی بجز فسنجون
من شروع کردم
در حد برنج و داخل مرغ که ادویه مستقیم نداره بهش میدم
سیب زمینی هم سرخ کرده میدم
۱۱ ماهگی
دکتر به من گفت میشه از همون 9،10ماهگی داد
اما خیلی بهتره که از 1سالگی شروع کنی.
تازه این دکتر که میگم بسیار دکتر سهل گیری ولی حاذقی بود
من از شش ماهگی همه چیز دادم الانم ماشالله همه چیز میخوره
من از هفت ماهگی دادم
پایان ۹ماهگی
من شروع کردم چون غذای خودش رو نمیخوره .کم نمک و بدون ادویه و مزه ترش ازش برمیدارم
من غذارو بدون ادویه و بی نمک درست میکنم و به بچمون هم میدم از ماه پیش😍🥙
من گاهی با ادیه کم و نمک کم میدم
از یک سالگی عزیزم
یکسالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.